Obserwatorzy

czwartek, 26 kwietnia 2012

Mój kolega :)

                  Przedstawiam wam mojego kolegę Żwirka :)

Żwirek to bardzo wesoły kotek ,który uwielbia być przytulany.
Znaleziony w rowie w lesie nie potrafił samodzielnie jeść.
Kiedy podrósł troszeczkę jego najdzikszą zabawą było robienie fikołków na żwirku dla kotów. Stąd jego imię.
Nie lubi łapać myszek, zastanawialiśmy się dlaczego. Wkrótce się okazało ,że jego przysmak to gotowane ziemniaki ,marchewka ,pietruszka i kiszone ogórki. 
jak myszki to tylko do zabawy i to sztuczne
                                Jest wyjątkowym kociakiem:)

3 komentarze:

  1. Mój pies nie je tylko cebuli i cytryn, ale jak coś bardzo chce - to "mówi" siada przed nami i tak śmiesznie wydobywa z siebie dźwięki ;)))
    Jak mi czasu starczy, to kiedyś ją nagram, bo jest niesamowita ;)))
    Żwirek - słodziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam 2 pieski ale już zeszły z tego świata, niestety. Przyszła pora na koty:) leniwe słodkie koty:) Chętnie posłucham:)mój kot umie tylko powiedzieć "ja" mało pojętny "ja" - to po śląsku na polski znaczy tak.
      Wygląda to tak:
      -Jesteś głodny Żwirku?
      -Ja...
      -Chcesz mleczka?
      -Ja...

      Usuń